Ana içeriğe atla

DR HOWARD MURAD ÜRÜNLERİ

  Herkese merhabalar :)
Uzun zamandan beri Dr murad ürünleri kullanmak istiyordum. Çok araştırdım ve sonunda aldım. Daha doğrusu sevgilim hediye etti  ♡ :)

  Öncelikle " Gözenek arındırıcı ve Sıkılaştırıcı Kür " serisini anlatmak istiyorum. Paketin normal fiyatı 297 tl. Ben indirimle 148 tl'ye aldım. Peki içinde neler var ve nasıl kullanılır?

Dr.Murad T-Zone Pore Refining Gel Siyah Nokta Problemine Karşı Bakım Jeli
                                  

Dr.Murad Pore Line Minimizing Hydrator 10ml
Gözenek ve İnce Çizgilere Özel Nemlendirici


Dr. Murad Skin Perfecting Lotion 30ml
Dengeleyici Yağsız Cilt Losyonu


Dr.Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser 30ml
Canlandırıcı ve yenileyici nar özlü cilt temizleyici


Dr Murad T Zone Pore Refining Gel 50 ml 
Dr Murad T Bölgesine Özel Gözenek Arındırıcı Jel

Gözenekleri arındırarak siyah nokta problemini kontrol altına almaya yardımcı olurken karma ciltlerde yağlı ve kuru bölgeleri dengelemeyi, yağdan kaynaklanan parlama problemini kontrol altına almayı destekler.

Kullanımı:
Sabah ve akşam cildi temizledikten sonra, göz çevresine yaklaştırmadan tüm yüze ve boyuna ince bir kat hallinde uygulanır. Üzerine nemlendirici sürülerek rutin bakım tamamlanır.
Gündüz nemlendiricisinin güneş koruyucu içermesi önerilmektedir.

Dr.Murad Pore & Line Minimizing Hydrator 10ml
Dr Murad Gözenek ve İnce Çizgilere Özel Nemlendirici

İnce çizgilerin görünümünü azaltmayı sağlarken nemlendirir ve gözenekleri arındırır.İçeriğinde bulunan cildin yağ üretinimini dengeleyen ve ciltte oluşan enflamasyonu azaltan tarçın özüdür.

Kullanımı:
Yüz boyun ve dekolte bölgesine uygulanabilir.Bu işlemden sonra Murad güneş koruyucu ile bakımınızı tamamlayınız.

Dr. Murad Skin Perfecting Lotion 30ml
Dr Murad Dengeleyici Yağsız Cilt Losyonu

Yağsız formülü ile cildi nemlendirirken ciltteki yağlanmayı kontrol altına almayı destekler. İçeriğindeki Retinol hücre yenilenmesini desteklemeye ve soya unu cildin elastikiyetini korumaya yardımcı olur.

Kullanımı:
Yüzünüzü murad temizleyicisi ile iyice yıkadıktan sonra. Daha sonra Skin Perfecting Lotion'ı yüzünüze ve boyun bölgenize uygulayınız

Dr.Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser 30ml
Dr Murad Canlandırıcı ve yenileyici nar özlü cilt temizleyici

Cilt üzerinde ölü hücrelerin birikimini engellemeyi ve cilde sağlıklı bir ışıltı kazandırmayı destekler.
Hassas ve pürüzsüz bir cilt dokusu sağlamaya yardımcı olur.
Cildi rahatlatır ve nem oranını arttırır.
Anti irritant etkisi ile cildi ferahlatır.
Cildin yenilenmesini ve sağlıklı bir görünüme kavuşmasını sağlar.

Kullanımı:
Cildinizi su ile ıslatınız.
Daha sonra, yüz ve boyun bölgenize hassas bir biçimde masaj yaparak, gerekli miktarda uygulayınız.
Ilık su ile yıkayınız ve kurulayınız.

  Bunlar ürün açıklamaları.  1 hafta daha kullandıktan sonra yorumlarımı yapacağım. Şimdilik ürünlerle aramız çok iyi :) Diğer kürü bir sonraki postta anlatacağım. Güzel kalın :) ♡♡♡ 

  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKTOR KONTROLUNDE KULLANILAN KREM ACNELYSE

  Herkese merhabalar :) Normalde bir öneriyle gelirdim ama bu sefer buna öneri demeyelim. Çünkü bu bir ilaç, bu bir asit,  bu bir kimyasal peeling. Kesinlikle doktor tavsiyesiyle, çok dikkatli şekilde kullanmanız gereken bir krem.   Krem deyip geçilemeyecek bir krem. Sadece kış aylarında kullanılan bir ilaç. Dedigim gibi " KESİNLİKLE BİR CILDIYE UZMANINA GORUNUP KULLANIN " . Kesinlikle sorumluluk kabul etmem bu konuda.   Kremi 3 gündür kullanıyorum ve yüzüm gerilip soyulmuş başladı. Bolca nemlendirici ve evde olsam dahi güneş koruyucu kullanıyorum. Şu an  " kusma aşamasında " yani cildim ilk olarak, sivilce kusuyor. Çene bölgem çoğunlukta olmak üzere, bir kaç sivilcem var. Göz ve dudak çevreme kesinlikle sürmüyorum.   Bu kremi ilk kullandığımda 16 yaşında bir ergendim :) Nasıl kullanacağımı bilmediğim için Suratımda tüp patlamış gibi gezdim. İnanılmaz bir acıyla tabi. Yüzüm gerilmiş, catlamış ve soyulmuştu. Allah'tan leke falan kalmadı. Gözeneklerime iyi g

KOPOROZ VE TEDAVISI ( Yüzdeki kılcal damar )

Koporoz, bir dolaşım bozukluğudur. Yanaklar ve burnun üzerinde gözle görülen kırmızı damarcıklarla kendini belli eder. Koporoz, tehlikesiz bir oluşum. Genelde yüz ve parmaklarda ortaya çıkar. Damarların genişlemesi sonucu küçük kılcal damarlar cildin içinden görünür hale gelir. Dayanıksızlaşan damarlar tekrar büzüşemez. Aslında cilt altında bulunması gereken damarlar yüzeye çıkar, tıpkı bir ağ gibi. Koporozun önlenmesi Damarlarınızı fazla zorlamamanız için sıcak içecekler, acı baharatlar, aşırı güneş banyoları, sauna ve alkolden uzak durmanız gerekir. Ayrıca çok büyük sıcaklık farklarına da maruz kalmamalısınız, aksi halde damar sisteminiz yıpranır ve görünen kılcal damarlarınıza birkaç adet eklenir. Koporozlu cildin bakımı Kozmetik ürünlerle kuperoz, bir dolaşım bozukluğudur. Yanaklar ve burnun üzerinde gözle görülen kırmızı damarcıklarla kendini belli eder. Kuperoz, tehlikesiz bir oluşum. Genelde yüz ve parmaklarda ortaya çıkar. Damarların genişlemesi sonucu küçük k

MASKE DENEMESI

  Bugün rutin bakımdan farklı bir şeyler yaptım. Olmayan kar bütün rutinimi değiştirdi. " kar yağacak, fırtına çıkacak " diye heyecanlandırdılar ama burda kar falan yok :( Normalde banyodan sonra yapardım bakımı ama kar yağar, akşam iner oynarım diye, yüzüme buhar vermeyi tercih ettim. Önce cildimi temizledim, Peelingimi yaptım. Kaynar suyu bir kaba doldurdum. İçine biraz papatya attım ve havluyu kapattım. 25-30 cm.kadar mesafe bıraktım. Neden papatya tercih ettim? Çünkü antioksidan ve rahatlatıcı etkisi var. Bunlar da başka tarifler;  Cilt Beyazlatmak için Papatya Çayı Papatya cilt beyazlatıcı bitkisel bir etkiye sahip olup cildinizi tonunu açar. Kullanımı da oldukça basit. 3 adet Papatya çayı poşetini iki litre suya atarak kaynatıyoruz. Daha sonra papatya çayını bir tencereye dökerek bu iki litrelik suyun buharını yüzümüze tutuyoruz. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, kaynar vaziyette değil de 7- 10 dakika bekledikten sonra suyu hafif ılıtarak buharını yüze uygulam